Kategorie

Najczęściej kupowane

Producenci

REGULAMIN SKLEPU

 

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.econaturals.pl

 

Sprzedający prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, podlegającą wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nazwą Fizzy Monika Niemas-Bachorska, ul. Bolesława Chrobrego 38a/64, 80-423 Gdańsk, NIP 9570849642, Regon 363196915. Wysyłka następuje z miejscowości: Rdziostów 91, 33-393 Marcinkowice. 

Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać:

  • pod numerem telefonu 790 516 900
  • korzystając z adresu poczty elektronicznej: kosmetyki.econaturals@gmail.com

 

§ 1

Definicje

 

Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin  jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Klient (Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument).

Klient zarejestrowany - Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży.

Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych produktów.

Produkt – Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym.

Program lojalnościowy
- obowiązuje od 1 marca 2017 r. Za każde wydane 8 zł, Klient otrzymuje punkt, który może zamienić na 0,2 zł zniżki przy kolejnych zakupach. Punkty są przyznawane za pełnowartościowe zakupy, nie obejmują więc zakupów produków objętych promocją. Punkty są ważne 360 dni od ich przyznania. Punkty naliczają się za zakupy dostarczone do Klienta, w przypadku anulowania zamówienia lub odstąpienia od zakupu produktów punkty nie będą naliczane, a jeżeli nastąpiło to wczęśniej zostaną odjęte. Z programu mogą korzystać Klienci zarejestrowani w sklepie.

Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak niektóre z Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.

Rabat - oferowana przez sklep zniżka na wybrany towar lub wysyłkę. Informacje dostępne są na stronie sklepu, profilu Facebooka lub też rozsyłane za pośrednictwem wiadomości SMS-owych lub e-mailowych.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną).

Sklep Internetowy (Sklep)  – serwis internetowy dostępny pod adresem www.econaturals.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt.

Strona – Sprzedający lub Klient.

Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem www.econaturals.pl

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Zamówienie z obowiązkiem zapłaty - Klient dokonujący zamówienia w Sklepie, przyjmuje na siebie obowiązek zapłaty. Klikając przycisk na ostatnim kroku zamówienia "Kupuję i płacę" powstaje między Sklepem a Klientem zobowiązanie w postaci  zakupu przez Klienta wybranych produktów oraz dokonania płatności za nie.

 

§ 2

Zasady ogólne

 

2.1 Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

2.2 Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2.3 Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2.4 Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  • korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
  • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
  • korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedającego
  • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
  • korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

 2.5 Sprzedający zastrzega sobie prawo do podjęcia interwencji w przypadku zaistnienia jednego z powyzszych.

 

 

§ 3

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

 

3.1 Wszystkie ceny podane na Stronach Sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.

3.2 W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową www.econaturals.pl, dokonać wyboru produktów poprzez  dodanie ich do koszyka, podjąć kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie. Zamówienia są przyjmowane również telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

3.3 W sklepie zastosowany jest 5-stopniowy etap składania zamówienia:

  • podsumowanie: wskazuje na nazwy oraz cenę zamawianych produktów lub usług, w tym koszty dostawy oraz dodatkowe  koszty jeśli występują,
  • logowanie: Klient ma możliwość złożenia zamówienia w opcji z logowaniem i bez
  • adres: informacja  na jaki adres zostanie wysłane zamówienie
  • przesyłka: wybór sposobu dostawy
  • płatność: wybór metody płatności

3.4 Klient ma możliwość modyfikacji zamówienia: zmianę Produktów, formy dostawy, metody płatności, do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę”. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie. W momencie kliknięcia przycisku "Kupuję i płacę", między Sklepem a Klientem powstaje zobowiązanie, z którego wynika obowiązek zapłacenia przez Klienta kwoty zamówienia, a dla Sklepu wysyłki zamowionego towaru.

3.5 Klient na etapie składania zamówienia może wprowadzić kod umożliwiający mu skorzystanie ze zniżki. Jeżeli w sklepie obowiązuje kilka zniżek, rabaty nie sumują się.

3.6 Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia; prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na które zamówienie ma być wysłane oraz numer telefonu i adres e-mail; zaakceptuje treść regulaminu oraz naciśnie przycisk „Kupuję i płacę”.

3.7 W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.

3.8 Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Fizzy Monika Niemas-Bachorska umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

3.9 Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje automatyczną wiadomość e-mail zatytułowaną: [Sklep EcoNaturals] Potwierdzenie zamówienia, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

3.10 Umowę traktuje się za zawartą z momentem wybrania przez Klienta przycisku "Kupuję i płacę".

3.11 Zamówienia składane poprzez Stronę Sklepu jak również pocztą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia drogą telefoniczną można składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00.

3.12 Zamówienia złożone po godz. 14.00 oraz w sobotę, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.

3.13 Obsługa Sklepu Internetowego dostępna jest dla Kupujących wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 9:00 do 17:00.

3.14 Sprzedający  zastrzega sobie prawo odmowy lub anulowania realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

3.15 W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

3.16 Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

§ 4

Naliczanie punktów i korzystanie z programu lojalnościowego

4.1 Z programu mogą korzystać tylko Klienci zarejestrowani.
4.2 Za każde wydane 8 zł przy zakupach od 1 marca 2017 r., system naliczy 1 punkt, który następnie można wymienić na 0,2 zł zniżki.
4.3 Punkty zostaną naliczone w momencie zmiany statusu zamówienia na "Dostarczony", czyli zgodnie z informacją od firmy dostarczającej Klient będzie już w posiadaniu zamówienia.
4.4 Punkty nie będą naliczane w systuacji anulowania zamówienia lub w sytuacji, gdy Klient odstąpi od zakupu danego produktu.
4.5 Informacja o ilości zgromadzonych punktów można uzyskać po zalogowaniu, w zakłądce Moje konto - Moje punkty lojalnościowe.
4.6 Klient może zamienić zebrane punkty na voucher odpowiadający kwotowo uzbieranej zniżce poprzez zalogowanie na stronie www.EcoNaturals.pl, wybranie opcji Moje konto - Moje punkty lojalnościowe, a następnie kliknięcie w przycisk z napisem Przekształć moje punkty na voucher.  Kod vouchera będzie widoczny w koszyku, na pierwszym etapie zamowienia (Podsumowanie). Wystarczy przepisać go  w pozycję: Kupony. Kwota do zapłaty zostanie automatycznie pomniejszona o kwotę vouchera. Zamówienie musi być na kwotę minimum 1 zł.


§ 5

T
ermin i koszt wysyłki

 

5.1 Dostawy są realizowane na terytorium Europy w tym Rzeczpospolitej Polskiej, Unii Europejskiej i pozostałych krajów

5.2 Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo pocztą elektroniczną. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

5.3 Dostawa zamówień złożonych w Sklepie realizowana jest zgodnie z wyborem Klienta, za pośrednictwem jednego z poniższych Przewoźników:

  • Paczkomat - czas dostawy maksymalnie 2-3 dni robocze
  • Firmy kurierskiej  – czas dostawy maksymalnie 2-3 dni robocze
  • Firmy kurierskiej za granicę - czas dostawy maksymalnie 3-10 dni robocze
  • Paczka w Ruchu - czas dostawy 2-5 dni roboczych
  • Odbiór osobisty - po wcześniejszym ustaleniu terminu, tylko na Rdziostowie 91 (woj. małopolskie)

5.4 Realizacja zamówienia w Sklepie Internetowym wynosi maksymalnie dwa dni robocze liczone od: momentu złożenia zamówienia (w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem); wpłynięcia wpłaty na konto za złożone zamówienie (w przypadku wyboru płatności DotPay lub przelewu bankowego). Dodatkowo należy uwzględnić czas jaki Przewoźnik zastrzegł sobie na dostarczenie towaru, wskazany powyżej.

5.5 Dwudniowy czas realizacji zamówienia nie dotyczy  wyrobów wykonywanych wg indywidualnego zamówienia Klienta oraz towarów chwilowo niedostępnych w sklepie. Wówczas do czasu dostawy przez Przewoźnika wskazanego w punkcie 4.3 należy doliczyć czas wskazany indywidualnie przy produkcie w pozycji "stan".

5.6 Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki). Wysokość opłat uzależniona jest od Przewoźnika i formy płatności:

  • Paczkomaty: 10 zł - płatność: przelew, Dotpay, PayPal;
  • Firma kurierska na terenie Polski: 13 zł - płatność: przelew, Dotpay, PayPal; 16 zł - płatność przy odbiorze.
  • Firma kurierska na terenie Europy: płatność przelew/PayPal. Wycena przesyłki odbywa się indywidualnie w oparciu o kraj i wagę zamówionego towaru. Proszę o wcześniejszy kontakt. 
  • Odbiór osobisty - bezpłatnie, po wcześniejszym ustaleniu terminu, tylko na Rdziostowie 91 (magazyn)
  • GRATIS - zamówienie od 200 zł, płatność: przelew, Dotpay, PayPal
  • Paczka w Ruchu - 5,99 zł, płatność: przelew, Dotpay, PayPal, wysyłka GRATIS od 80 zł.

 

§ 6

Płatności

 

6.1 Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon.

6.2 Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (DotPay, PayPal) lub przelewem na konto bankowe Sklepu (dane do płatności tutaj).

6.3 W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, wyborze Przewoźnika Sprzedający zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.

 

§ 7

Odbiór towaru

 

7.1 Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera prosimy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

 

§ 8

Odstąpienie od umowy

 

8.1 Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

8.2 Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu nie związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

8.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedającego pisemnie (wysyłając korespondencję na adres: Frizzy Monika Niemas-Bachorska, ul. Bolesława Chrobrego 38s/64, 80-423 Gdańsk lub pocztą elektroniczną: kosmetyki.econaturals@gmail.com), w sposób jednoznacznie wskazujący na dezycję odstapiania od umowy.  Mogą Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy (poniżej) - nie jest to jednak obowiązkowe. Prosimy jednak o zamieszczenie w piśmie wskazanych w poniższym przykładzie informacji.

8.4 W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu środki z tytułu zakupu, jak również za transport ale tylko w przypadku, gdy wybraliście Państwo najtańszą formę dostawy  dostępną w naszym sklepie. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.  Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

8.5 Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku, gdy  przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


Przykładowy wzór odstąpienia od umowy:

 
 ................................                                                                        ................................
                                                                                                                                       Miejscowość i data
 ................................

 ................................
   Imię i nazwisko Kupującego                                                                                                                                   

       Adres zamieszkania



                                                                                            Fizzy Monika Niemas-Bachorska
                                                                                     Ul. Bolesława Chrobrego 38a/64
                                                                                     80-423 Gdańsk

                                                                                                               

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że odstępuję od umowy srzedaży następujących rzeczy:
.....................................................................................
.....................................................................................
.....................................................................................
.....................................................................................
.....................................................................................


Data zawarcia umowy: .............................

Numer zamówienia: .............................

Proszę o zwrot kwoty ................... zł (słownie: ......................................................................

..........................................................................................................................................).

Wybieram poniższą formę zwrotu środków (proszę niepotrzebne skreślić):

- przekazem pocztowym na adres:

......................................................................................................................................

......................................................................................................................................

- przelewem na konto:
......................................................................................................................................



                                                                                                                                                                    ..........................................
                                                                                                                                                                             podpis Kupującego

      

§ 9

Reklamacje i zwroty

 

9.1 Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu wad towaru na warunkach określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

9.2 W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem e-maila: kosmetyki.econaturals@gmail.com. W tytule zamieścić słowo Reklamacja, w treści podać imię i nazwisko Klienta, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji i preferowany sposób jej rozwiązania.

9.3 Na mocy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 Nr 141, poz. 1176 ze zm.), wszelkie reklamacje zostaną rozpatrzone maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia do Sklepu reklamacji, a gdyby to nie było możliwe, Sprzedający poinformuje Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona

 

§ 10

Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

 

10.1 Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów Sklepu Internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający.

10.2 Dane osobowe Użytkownika podlegają ochronie zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i będą udostępniane innym podmiotom w celu realizacji zamówień i wyłącznie w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia.

10.3 Dane będą chronione zgodnie z rozporządzeniem z dnia 29.0.2004 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

10.4 Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez Sklep Internetowy w celach marketingowych oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedającego za pomocą środków komunikacji elektronicznej i poczty. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i usuwania. Podanie danych jest dobrowolne. Spory powstałe w wyniku realizacji transakcji handlowych będą rozstrzygane na drodze polubownej. W wypadku niemożności osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej spory będą rozstrzygane przez stosowny Sąd.

10.5 Dane osobowe wykorzystywane są w celu prawidłowej rejestracji do Sklepu Internetowego, realizacji zamówienia, dostarczania produktów pod wskazany adres za pośrednictwem podmiotów odpowiedzialnych za dostawę, do kontaktu z Klientem w przypadku zastrzeżeń lub odpowiedzi na zapytania.

10.6 Klient może skorzystać z subskrypcji umożliwiającej automatyczne otrzymywanie informacji o nowościach, promocjach, wysyłanie próbek, ulotek, kuponów oferowanych przez Sklep Internetowy oraz powiązanym z nim Blogiem. Wypisanie z subskrypcji następuje na podstawie przesłanej informacji na adres: kosmetyki.econaturals@gmail.com.

10.7 Klient dokonując zakupu w Sklepie Internetowym zostanie przekierowany na specjalnie szyfrowaną stronę (protokołem SSL), na której dokona bezpiecznej płatności.

10.8 Dane Klientów przechowywane są w bazie, aby ułatwić w przyszłości zakupy w Sklepie Internetowym. Informacje poufne dotyczące kart kredytowych nie zostaną zapamiętane przez Sklep Internetowy.

10.9 Sklep Internetowy wykorzystuje również: IP - Informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie, takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych) wykorzystywane są w celach technicznych. Ponadto, adresy IP mogą być również wykorzystywane w celach statystycznych, do zbierania ogólnych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego nastąpiło połączenie). Cookies - Sklep Internetowy wykorzystuje technologię cookies, czyli niewielkie pliki tekstowe zapisywane na komputerze Klienta, identyfikujące go przy każdym powtórnym połączeniem się ze Sklepem Internetowym z tego komputera. Cookies służą także do zbierania danych statystycznych wyłącznie na potrzeby firmy. Dane te nie naruszają prywatności użytkownika i są chronione przed dostępem osób trzecich. Możliwe jest wyłączenie obsługi cookies w opcjach przeglądarki internetowej, należy jednak pamiętać, iż uniemożliwi to złożenie zamówienia.

 

§ 11

Postanowienia końcowe

 

11.1 Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

11.2 Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Klientem, który nie jest   konsumentem  w   rozumieniu   art.  22[1]  Kodeksu  Cywilnego,    zostaje   poddane  sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.

11.3. W sprawach   nieuregulowanych   w  niniejszym   Regulaminie  mają   zastosowanie  przepisy Kodeksu cywilnego,  przepisy Ustawy o  świadczeniu usług  drogą  elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

11.4 Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

 

 

Data ostatniej aktualizacji 10-03-2017 r.